Annandagen!!

Gårdagen var mycket trevlig!
Blörjade med förfest kl 16 hos nån kille som bodde mitt i stan. Lite okänt folk och det dracks massa olika drycker , bla glögg, vin, minttu och marres spanska spritsort. Jag och Soffan hann bli lite snurriga innan vi drog vidare mot Rex för middag. Trerätters var det tydligen, men frågan är om man kan kalla det för trerätters när man får bröd till förrätt och efterr'tt är kaffe?? Ruttet.
Men det var trevligt ändå.. mycket folk man kände och en hel del dans. Fast jag tror det blev lite för mycket shottar på toan för min och Sofias del, haha. Ja det var iallafall en mycket bra kväll, tappade bort alla på slutet bara. Idag är jag grymt trött i fötterna!!

Nu är det bara att planera nästa fest, NYÅR!! Det är ju snart!!




Amalia din stjärt kom hem nu!! Saknar dig! Vi har massor att ta igen sen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0