Dan före dan före dopparedan..

Nu mina vänner är det nära.. snart julafton ;)
Ärligt talat så har jag inte kännt någon riktig julstämmning än, känns inte speciellt spännande längre heller.. Tycker det blir mest kul att ha hela familjen samlad och äta god mat och bara ta det lungt. Jag börjar väl bli gammal och mogen. Har hört att folk tycker att jag ser äldre och mognare ut nu efter jag har färgat håret brunt. Haha då kanske jag slipper visa legg stup i kvarten fast det är 18 års åldersgräns..

Jag hoppas verkligen att jag får överta Hannahs lägenhet :D Skulle va så grymt kul! Är spyless på att bo hemma, jag och pappa tar ihjäl varann snart.
Haha när jag berättade för mamma och pappa att jag ev skulle flytta:

Pappa: YES ÄNTLIGEN! Nu kanske man kan få lite lugn och ro.
Mamma: Nej men Malin inte behöver du flytta nu, bo hemma så länge du pluggar så slipper du ta lån.

 Hoppas hoppas...



hmm kanske ser jag några år äldre ut... ;P haha. Fast så där mörkhårig är jag inte nu, ser nästan svarthårig ut där.

Kommentarer
Postat av: amalia

haha du som aldrig skulle skaffa blogg :P bra nu kan jag hålla koll på vad som sker där hemma! ska snart fara på en nöjespark i tampa..kallt är det, bara 15 grader...men till helgen ska det va 25 så det får duga ;)God jul ;D puss å kram

2009-12-22 @ 16:49:46
Postat av: mallan

hih nej trodde inte jag heller.. men är för uttråkad så jag roar mig med detta :P Ni verkar ha det underbart! Se till och njut, här hemma är det minus grader och massa snö! GOD JUL!! massa kramar

2009-12-22 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0