Dan före dopparedan..

Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen, har suttit uppe ett tag och packat lite och ätit frukost. Resten av familjen sover. Vet inte vad som är felet på mig, sover nästan aldrig längre än till 8 - 9 på morgonen.

Igårkväll fick jag ett ryck och bakade scones till hela familjen och sen såg vi filmen Baksmällan!! Haha det är lätt årets film, så jäkla rolig!

http://www.youtube.com/watch?v=1ayXreB6nPM

Nu ska jag strax fara mot iksu och köra lite styrka, sen till systemet och fixa dricka till annandagen som jag känner på mig kommer bli hur bra som helst !! Jag, Sofia och grabbarna ;) hehe..
Måste även hinna förbi Obs och köpa massa godis så vi har så vi klarar oss över julafton iallafall!
Sen blire att slinga håret lite ljusare, jag hoppas det inte blir rött eller orangefärgat. Frissan sa att det lätt kunde bli så om man gått från blond till brunett.. Aja vi ser väl!




GOD JUL ÖNSKAR FAM. SKOOG



och Tiger Woods såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0