Jag har blivit med blogg!!

Hahaha vi får se hur länge det här kommer att hålla.
Jag är ingen bloggare men man vet aldrig, kanske blir jag det ändå.

Malin heter jag, är en trevlig människa i sina bästa år. Pluggar till sjuksköterska, blir klar om 1 år!! Det ni!
Har lagt ner fotbollen efter 14 års spelande.. men hjälper istället till som "fystränare" ;P.

Det här är jag och min andra halva Amalia! Den jäkeln befinner sig på en lyxkryssning i USA och är borta 4 veckor! Sånt gillas inte.

Blev ingen reunion med tjejerna från gymnasieklassen så jag blev kvar här hemma istället. Rätt skönt ändå, har varit ute varje helg sen serien slutade. Min lever måste återhämta sig till annandagen, nyår och alla andra helger..


Nej nu ska jag återgå till tv:n och zone reality!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0