Juldagen!

Då var julen över.. fort var det gjort. Men jag är inte bitter för det, snarare tvärtom, tycker det känns skönt!
Vi har haft jättemysigt i stugan. Gick och fotade vid havet, såg mycket filmer åt massa mat och godis tills man mådde illa.. men det är så det ska va !

Idag har Marre och hans kompisar haft trippelboll turnering på Bräntis som jag hann se lite snabbt på. Jag ska försöka styra ihop ett gäng tjejer och ha samma sak för oss fast på annandagen. Det vore skoj! Fotboll, innebandy och någon grej till.

Ikväll får vi besök av kusinerna som kommer hit och äter middag! Det blir trevligt.
Och imorgon väntar en massa trevligheter :D Blir middag och utgång på Rex med Sofia och Marres kompisar. Middagen var redan 18.30 så det blir en tidig förfest.. kommer bli en hård kväll! Uppvärmning inför nyår..  ;) haha åh vad jag är taggad!! Måste bara hinna prova ut lite kläder. Marre ska locka håret på mig, han är bättre än mig på att locka;P

Nej nu ska jag äta upp lussebullen, dricka upp mitt kaffe och sen handla lite inför ikväll!



Adjö!

Kommentarer
Postat av: sofia

ah :D jag ar sa tagagd infor imorn! :D okej, tidig middag,. shit! hur ska va klara detta :P masta smuggla mkt! vi hors imron nar jag landat :D

2009-12-25 @ 18:30:29
URL: http://s0fias.blogg.se/
Postat av: amalia

åå så mysigt ni verkat ha på jul! fått någe trivsamt? :P lite avis är jag på er som är på rex hela tiden hihi. har just tagit ett morgondopp i poolen. är sönder stekt ögonlocken är som påsar typ :P nu blir det dusch å sen drar vi vidare till miami ;) ha en trevlig kväll :D krammiizzz

2009-12-26 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0