Längdskidåkarn...

Haha jajjemen jag gjorde ett försök med längdskidorna. Pappa hade fixat några skidor från skolan som var vallningsfria, han sa att de kanske inte skulle ha det bästa glidet men tyckte att det gjorde inget eftersom det bara gav bättre träning?! Jag kämpade mig upp till spåret? Men det var tydligen inget skidspår så jag fick göra mitt eget. Efter 5 min åkning ville jag vända och fara hem igen.. fyfan vad tråkigt och ruttna skidor.. jag skyller på dom :P Var tvungen att staka mig nerför backarna för att ta mig framåt, skulle gått snabbare att gå. Mötte en familj som var ute och trivselåkte. Dessa nissar behövde inte ens ta i för att glida framåt medan jag min stackare kämpade på bakom dom. Nej efter 20 min åkning blev jag less och for hemåt. Självklart lyckades jag ramla när jag skulle åka nerför en backe, skidorna korsade varann och staven hamnade mellan benen. Nej fyfan tur att ingen såg mig, eller hoppas iallafall inte det.

Malin Skoog på ett par längdskidor = ett skämt.

Imorrn ska jag eventuellt slinga håret och sen drar vi till stugan !! Ska bli så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0