Måndag!

Idag var det tänkt att jag skulle plugga litegrann inför tentan men det har inte blivit av, har liksom inte "hunnit". Marre som förövrigt tappade sin Iphone i toaletten imorse, for tillbaka till sthlm idag. Känns tråkigt men jag ska dit och hälsa på i februari hade jag tänkt, så det är inte så värst länge kvar ändå.

Jag har varit på stan idag för att kolla mellandagsrean. Hittade inte ett skit, bara en röd bh som jag tyckte var lite julig och fin ;P Nog för att julen är över nu, men rött funkar ändå alltid. Så därför har jag fyndat en klänning från nelly som var på rea. Fick ju faktiskt lite pengar av farfar som jag helt hade glömt bort så det blir som en julklapp ;) Kan vara en tänkt nyårsklänning, får se.. kul med lite färg bland mina partykläder och inte bara massa svarta kläder.



Hoppas jag kan ha den bara och att den sitter lika snyggt på mig som den gör på henne!!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha! men stackarn som tappade i toan :P typiskt mig sånt där! gjorde just ett stprkok med köttfärssås o tappade ut de färdiga lådorna på golvet. suck.

jättecool klänning! har aldrig sett nå liknande :D längtar till torsdag! o sen tycker jag absolut att vi ska ut o dansa på lördag igen;)

2009-12-29 @ 11:52:03
URL: http://s0fias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0