Wohoo..

Imorgon är det nyårsafton :D
Överskattat jag vet, men jag känner på mig att det här kommer bli en mycket bra nyår!

Dagen kommer bestå av jobb på lungmedicin mellan 7-16, ska sitta och vaka 2 patienter. Hoppas dom är snälla och sköter sig snyggt ;P Sen blire järnet hem och duscha, byta om och sen direkt till Moa för middag!! Sedan när vi tryckt i oss mat och lite vin och annat gott samt gjort oss snygga för kvällen, drar vi vidare mot Are. Efter det blire TC :D

Jag har fortfarande beslutsångest över vad jag ska ha på mig.. det står mellan 3 olika klänningar. Fick hem den från nelly idag och den passade bra men var hyffsat kort, så vet inte om jag vågar ha den. Haha.. blir galen, ränk vad enkelt det vore om man hade en egen stylist som fixade allt det där så slapp man tänka!

Ikväll har vi ätit pizza och nu blire film och godis, bra uppladdning inför imorrn!

Ha det!



Nyår med dom där:) kommer bli kung!!! Amalia jag ska leka att du är med oss också.. du finns i mina drinkar :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0