15 april

Om exakt 14 dagar är vi i Riksgränsen och förfestar för fullt i nån av stugorna, iiiihh nu är det nära.

Ikväll har jag jobbat, var en lugn och skön kväll, blev bjuden på kakor och godis:)
Jag måste sockeravgifta mig snart, har blivit godis eller nåt sött varje kväll nu, inte bra.

Jag testade mina nya Nike löparskor idag, grymt lätta och sköna. Ska springa arslet av mig imorn hade jag tänkt, 2km -1,5km -1km-500m. Det känns så roligt att springa nu, förut var jag jämt trött och seg i benen. Nu har det lossnat verkar det som.

Imorgon blir det att granska artiklar hos Lisa, sen träna och förhoppningsvis ringer mamma och bjuder hem mig på Taccos som jag inte ätit på hundra år, men det är som sagt bara om hon ringer, annars får jag väl äta nåt annat, typ fiskbullar. Fredagsmat. På kvällen blir det troligtvis häng med Amalia, eller nåt annat vi får se;)
Lördag - UTGÅNG
Söndag- Läsa projektplaner och tvätta.. umgås vill jag cokså



Jag har märkt att jag måste ringa pappa minst en gång varje dag och bara uppdatera mig, han har alltid nåt roligt att säga. Saknar våra små bråk. Mamma ringer mig ändå varje dag så henne behöver jag inte höra av mig itll.
Läs hans "friskvårdsblogg" på VF ;) 


Kommentarer
Postat av: s

psst.. jag kommer också ikväll ! :D

o klart att du ska gästa hemmet för en riktig tacosfredag :D varför sitta ensam. själv ska jag nämligen hem på tacos :P

ha en bra dag då!

2010-04-16 @ 07:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0