Ångestens dag..

ja fyfan det kan man verkligen säga. Vad hände igår egentligen?! :P haha
Rödvin + Cola + jägermaister.. ja jävlar.

Vi började kvällen hos migmed taccos från nattöppet och sen lite frillfixning. Senare bar det vidare mot förfest numero uno på Mariehem. Det var vi och ett gäng grabbar, vi lirade sällskapsspel och jag skrattde så mktr att tårarna rann. När klockan passerat 21 drog vi till förfest nummer 2 på Ersboda. Det var också kul, mkt dans och mkt dricka blev det. Och tillslut blev det All Star!! 
Där hände det grejjer, kommer på en del sakerjag gjort nu i efterhand, jag skäms typ... haha. Men kvällen gick så förbannat fort, träffade många man kände och hade jävligt roligt.

Kvällen konstigaste kommentar som jag fick, var av en kille från förfest nr 2 var: "Du är så jävla bränd".
Fattade ingenting, han nöp mig i armen och blängde surt när vi stod och dansade med några andra grabbar.
Haha vad trodde han? Jag var absolut inte intreserad.

Ja och kvällen slutade hemma hos mig, scrambled eggs och rostade mackor. Blev tyvärr inte mkt sömn nu heller, vi somnade halv 6 och jag vaknade 3h senare med ett skatbo till frilla och utsmetat smink.. Det första jag såg  när jag skulle kliva ur sängen var min föredetta vita spetsklänning som var nerdränkt i rödvin?? Hur i hela satan?  
Ja och där sätter jag punkt. Ångest är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0