Är huvve dumt får kroppen lida..

Ja för lite sömn är icke bra. Har kännt mig grymt seg och frusen större delen av dagen. Om det tycker vi inte.

Jag är nite så rolig längre, gör inte mkt annat än att plugga, träna, äta sova, jobba. Men så kommer det att se ut i typ 4-5 veckor till, sen då är det lov. Shit vad lite tid det är kvar.. PANIK!!

Nej vafasen nu ska jag inte tänka mer på C-uppsatsen utan ist se framemot helgens trevligheter!
Har börjat packa lite smått, mest festkläder.. haha det som egentligen är minst viktigt. Sofia har även varit på besök ikväll :) blev livrädd när det plingade på dörren oh jag knappt var påklädd, men tur det var hon och ingen annan!

Nu ska jag planera morgondagens snabbhetspass ;) sen fortsätta läsa artiklar..............

Musik gör så otroligt mycket, iaf för mig, jag blir direkt på bra humör när jag lyssnar på bra låtar. Och som ni bör veta vid  det här laget så älskar jag den här mannen:



Kommentarer
Postat av: s

du är visst rolig ändå! du är upptagen nu men man vet att du alltid finns där ändå. det är guld värt! kram!!

2010-04-27 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0