Drop it drop it low girl drop it drop it low girl

Effektiv dag minst sagt!!
Vaknade av mig själv, utvilad och pigg redan kl 07.00. Steg upp åt frukost oh skrev klart projektplanen samt sökte artiklar.
Sen vid 10 drog jag till iksu och körde 5x 1000m intervaller, jag är på gång nu känner jag. Sänkte 58 slag på 1 minut.

Nu har jag nyss ätit lunch, blodpudding IGEN, men den är äntligen slut nu :P Ska fortsätta att söka lite artiklar sen bege mig mot Team Sportia för att norpa åt mig dom här skorna:


Ikväll ska jag på Kick-Off inför Riksgränsen med alla som ska med dit!
Det börjar med buffé på NH sen får vi se vart det leder, känns segt att festa på en onsdag, men vi får se..


Kommentarer
Postat av: s

häftiga dojjor! passar dig perfekt!

hoppas du får en jättebra kväll nu! själv serverar jag smörgåstårta till hetsiga herrar ikväll igen!

ses på fredag!!! :D



<3

2010-04-14 @ 13:59:30
Postat av: Anonym

Vad lustigt. Jag var på Team Sportia igår och fastnade för dom skorna också! Dom var himla snygga. Men jag fastnade också för Reeboks Easytone (även om jag inte tror att dom SÅ bra som reklamen säger).

2010-04-15 @ 15:11:04
URL: http://cattastroph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0