Första natten

.. i nya lägenheten!

Första gången jag faktiskt kan sova ut utan att bli störd av en massa gapande och rapande från min kära far. Undebart.

Igår blev vi klar med nästan allt, jag tömde huset på alla mina kläder och skor m.m. vilket blev ett antal vändor med bilen fram och tillbaka. Fyllde bilen 3-4ggr på bara kläder och skor?! :P lite sinnessjukt faktiskt.
Sen drog vi till jysk och hämtade möblerna och nu är allt på sin plats :) Fattas bara lite små grejjer som gardiner, lampor, tavlor, diskställ m.m. Min söta mor fyllde även på kylskår och skafferi så jag ahr mat så jag klarar mig ett tag.

Mina föräldrar blev nästan gråtfärdiga när dom insåg att jag inte skulle bo hemma längre. Mamma blev lite tårögd och skickade med mig ännu mer mat, bla en skinka som jag ska griljera?! blir farligt?!

När jag kom hem till lägenheten hade jag en påse hängandes på dörren samt ett paket innanför dörren. Då hade min fina Sofia lämnat detta:


En receptsamling med enkla och goda recept a la Soffan :) Hon vet att matlagning inte är min bästa sida ;P

Sen även ett påskägg som var fyllt med godis, men det åt jag såklart upp direkt


Här får ni se lite bilder av hur det ser ut hemma hos mig just nu, allt är såklart inte riktigt klart än men snart så ;)


Såja, bilderna är fotade med min Iphone så är väl inte direkt bästa kvaliteten.

Kommentarer
Postat av: C

Ååå! Vad fint! :-) Takvåning va?

2010-04-02 @ 16:24:37
URL: http://cattastroph.blogg.se/
Postat av: malin

åh tack:) ja det är det!

2010-04-03 @ 09:02:01
URL: http://malinsskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0