Godmorning sunshines

Blev en sen kväll igår också, men ändå är jag vaken nu, stört.
Vi såg en konstig film, Paranormal Acitivity, liknade Exorcisten litgrann.

Pappa ringde igår och på nåt vänster fick jag inte av högtalarfunktionen på mobilen:

- "Hej, du mamma sa att du skulle på dejt ikväll, varför fick inte jag veta nåt? Vem är det. Och förresten vem var killen du såg fotboll  med, har du två killar?" skrek han typ högt i telefonen

Jag kämpade med att sänka ljudet, och göra allt för att det inte skulle höras, tillslut hostade jag till och sa att mobilen låter konstigt, sen lade jag på. fyfan. Typiskt min käre far, haha.

Idag är det måndag och ny vecka, kommer bli en bra vecka:

Måndag: Plugg, träning, på kvällen kommer Emelie och Elisabeth hit :D
Tisdag: Projektplansseminarium, träning med Mariehem (hoppas den är flyttad till onsdag)
Onsdag: Plugg, den riktigt Kick-Offen på kvällen
Torsdag: Plugg, jobb på kvällen
Fredag: Plugg, sen HELG :D


Vad hände emd mina läppar? Överläppen har krympt.

Kommentarer
Postat av: s

HAHAHAH jag dör så roligt det där va! hoppas du får en underbar dag! hörs senare!

2010-04-19 @ 07:51:01
Postat av: Emelie

Hihi, längtar till ikväll! =)

2010-04-19 @ 15:01:24
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0