Independent woman

Jag är rutten på att uppdatera, men vet ni vad, nu har jag faktiskt ett hem att ta hand om också ;)

Idag hade vi som sagt utmaningen, men pappsen fick ont i baklåret oh tvingades avbryta. Så kvar blev jag, vinnaren.. höll ut i 8 min, alltså 2,3km. Gubben vill ah en till chans så visst, han får väl försöka. Läs hans blogg, http://www.folkbladet.nu/?p=171413.

Idag har jag varit aktiv och läst artiklar, handlat, lagat lite matlådor;), haft finbesök av mina tjejer! Trevligt.

Imorgon tar vi tag i C-Uppsats skrivandet på riktigt! Jävlar i mig, sen har jag löpträning med mitt underbara lag. Hör ni vad glad jag låter, är det vårkänslorna som spökar?

haha Johan skickade detta:


Jag saknar min Tiger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0