My head spins right round baby right round

Ett fullspäckat schema är vad jag har. Imorse for jag hemifrån halv 8 och kom hem ikväll 21.00.

Har jobbat ikväll, jobbar dag imorrn och delad tur söndag. Stjärthelg, men pengar bör man (ha) annars dör man...
Måste hinna göra matlådor också.. är less på min jävla kycklingköttbullar, och sillen som aldrig tar slut. Mjölken har gått ut, löken börjar mögla, kanske ska göra nån paj? men har ingen pajform.

Igår var Jgab här och spanade in min lya. Haha vi har samma sjuka ruttna humor, tur han känner mig sådär hyffsat bra så han är van när jag rapar och har mig.

Imorrn jobbar jag mellan 7-17 sen ska jag träffa min Amalia!!



NU: Solsidan sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0