Om mindre än 2 dygn

.. är vi på väg till Riksgränsen. Hoppas bara att vädret håller.

Pappa är en stjärt! Idag när jag kom hem till mor och far för att hämta lite kläder inför resan samt berätta hur sjukt taggad jag var, så utbrast min käre far detta:

Pappa: - "Men du, vad hade du tänkt göra i Riksgränsen då? Inte kan väl du åka slalom? Du kommer ju slå ihjäl dig"
Jag - " Ja det är klart jag kan, men det var längesen. Efter några åk så är jag på g."
Pappa - "hahaha, men Lena förklara för hon, hur kommer det här gå? Ta med dig längdskidorna ist och åk där det är plant. Malin "fjällmänniskan" Skoog, haha du hör ju hur det låter."

Käft!!

Tack pappa för ditt förtroende om min slalomåkning.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen få min lilla sömn. Är så överspeedad så det är hemskt.

Imorrn ska jag: plugga, packa klart allt, tvätta, göra mat, träna ev, hem och hämta sängkläder, sen sova eller vila åtminstonde.


Hahaha kolla killen till höger.. en kväll i december med Bommes klass. Jag hade alldeles för mörkt hår.

Kommentarer
Postat av: s

HAHA! heltokig kväll, goda lussekatter och en malin med dålig balans! haha

2010-04-28 @ 07:46:11
Postat av: Katrine

haha vad hände på denna bild egentligen ?

2010-04-28 @ 16:44:36
URL: http://katrineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0