Raoul Wallenberg

det var namnet skulle jag förklara i lördags när vi körde ordleken, min förklaring var:
- " Han har ett utländskt förnamn.. och efternamnet.. en biff, du kan biffar, börjar på W."
haha Amalia grejjade biffen iaf.



Idag har jag för första gången på säkert flera veckor sovit till 10!!!!! Hur skönt som helst. Klev upp och läste lite artiklar, åt brunch, dolade lite i lägenheten. Sen skjutsade en snäll herre mig till Jysk där jag handlade en mysig filt, kudde, matta, ljuslyktor, tvättsäck m.m. Riktigt bra.

Mamma kom förbi ikväll med mat till mig, hon är rädd att jag bara lever på sill och skinka nu, vilket jag faktiskt gör :P haha. Är så jävla lat. Fick iaf en hel form med fiskgratäng, köttfärsslimpa, biffar och bröd att frysa in. Underbar är hon.

Här kommer lite fler bilder från lördagen:


Fråga mig inte vad som händer på bild 2 och 4, har inget minne av sista bilden, tydligen sitter jag inne i en garderob och är överlycklig.

Nu ska jag snart sussa för imorgon kl 11.00 är det utmaningen som gäller. Den som kan springa längst på 17,1km/h (3min 30sek  fart per km) vinner. Jag ska banne mig vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0