Resfeber

Here we go, allt är klart, tvättat och nerpulat i min lilla mariehems väska.

Nu är det dags för Malin Matilda Malorskan att sova. Klockan 5.07 imorgonbitti kommer mina klasskamrater och hämtar mig, kl 08.03 är det frukost i Boden, 11.00 stannar vi för att handla mat till stugorna, gå på sysse och äta lunch och ca 13.30 är vi i Riksgränsen :D

Vädret ser dock inte så lovande ut, men det gör inget, vi har bastu, mat, spel, alkohol och massa annat att roa oss med. Jag är lix mest taggad på afterskin, förfesterna, festerna och efterfesterna.
Kommer att komma hem sliten och ful. Haha



Måste bara berätta en rolig sak. Pappa ringde mig idag:

"Malin din jävel, ibland har jag lust att slå ihjäl dig. Idag hade mina elever satt upp säkert 100 bilder på mig som dom snott från din facebook.  Med pottfrillan och dom där fula kläderna, förbannat, nu är det krig"

Kommentarer
Postat av: s

haha! jätteroligt! längtar tills vi ses igen!

2010-04-30 @ 07:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0