RIKSGRÄNSEN !!!!

Ikväll hade vi som sagt en kick-off för kick-offen som är om en vecka inför Riksgränsen!

Vi åt PAJbuffe på NH och planerade resan litegrann. Matinköp, sprit, spel, kläder, teman för fester m.m. Vi är ca 18 pers tror jag och kommer bo i 3 stugor. Ett bra gäng är vi, det kommer bli hur kul som helst, är så taggad!! Gruvar mig lite inför skidåkningen, var 100 år sen jag åkte sist. Ser mest framemot afterskin, förfesterna och festerna på hotellet :D Skönt blir det att åka bil dit och hem också.

Åh nu ska jag fasen ta igen allt jag missat tack vare den där j#vl¤ fotbollen. Varenda fest, resa, middag, aktivitet m.m. har jag missat på grund av träning eller match. Men nu är det fan slut på det! Jag har aldirg känt mig så jäkla nöjd med livet som jag är nu! Underbart! (SM i utropstecken märker jag nu).



Tur jag har ett gäng blivande sjuksköterskor som är på plats ifall jag skulle slå ihjäl mig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0