Riverside motherfucker..

En effektiv dag, trots sliten och öm kropp. Har lyckats hålla mig ifrån godis, (förutom det jag fick av Soffan idag:P), åt istället fryst kesella jordgubb/vanilj visp med digestive och choklad ;) Det ni, jävlar vad gott och mättande + lite nyttigt.

Har även fyllt kyl och frys med bröd, skinka, youghurt, ost, smör osv ;) Tack daddy!
Jag fick nyss veta att mina föräldrar ska bort ihelgen, vilket innebär att bilen är min och Tiger kanske bor hos mig ihelgen!! Saknar den lönnfeta, håriga lilla bitchen.



Imorgon blir det träning (om kroppen tillåter), plugg hemifrån, JOBB!

Sen är det FREDAG!!

Taggar med den här låten:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstå hur länge jag har letat efter denna låt. Jag har kört gärnet till den på Step Muskel men inte hittat igen den på nätet förrän nu!

Tack kära Malin!

2010-04-25 @ 17:11:21
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0