Shosho

Godkväll!

Jag är trött, ensam, sällskapssjuk, sötsugen (får inte småhandla nåt mer nu), less på att sammanfatta artiklar osm jag gjort större delen av dagen och kissnödig.

Men annars är jag nöjd och glad, åt en god middag, blodpudding med bacon och lingonsylt. Godaste på länge om man bortser från grillat som mamma smugglade med mig igår när jag var hemma en snabbis.
Försökte sola lite ute på gården idag, men det blåste så jävligt och jag frös faktiskt så jag gick in.
Har även sprungit på iksu, en stegintervall, 2,5 km - 500 m det kändes lätt. Annars har jag bara suttit hemma och fortsatt att sammanfatta artiklar, tar typ 40 år.

Imorgon blir det att söka ännu fler artiklar samt att skriva klart projektplanen på MB. Sen löpträning med mina flickor kl 20.

Helgen kommer att bli bra känner jag på mig, utgång, hinna umgås, göra matlådor, sen får vi se.

Haha på fredag spelar ju Hoffmaestro på Corona, jag hade inte en susning vilka dom var osv tilsl jag fick höra att det var dom som spelar den här låten:



Den är ju kung!!

Kommentarer
Postat av: moa

tagga hoffmaestro mallan, de säljer biljetter på corona idag ;)

2010-04-13 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0