Sliten

Min kropp är så jäkla trött och seg, har varit så ett par dagar nu sen i lördags. Tunga ben, får syra så fort jag cyklar upp för en backe eller går i trappen, har högre vilopuls än vanligt.. hmm kanske dags att lyssna på kroppen och vila. Men hur gör man det?
Man kan ju inte "tomduscha" som pappa säger, alltså duscha utan att ha gjort nåt fysiskt innan (typ tränat).

Nu ska jag snart masa iväg med min tunga sega gammkärring kropp till medicinska biblioteket och skriva lite C-uppsats med Lisa. Sen ska jag förbi mor och far och hämta lite mat som jag skulle få ;) Pappa hade massa mat över sen dom var med fotbollsklassen på SM i Sthlm, typ youghurt, bröd, masssa pålägg. Såja

Från och med idag och tills på fredag så har Malin Matilda Malorskan Skoog strängt godisförbud!!! Haha 2 dagar borde jag väl klara?


Papi och jag i Barca


Kommentarer
Postat av: s

haha åh jag känner igen känslan.. dock har jag skippat den numera :P

det är skönt att tomduscha, man får det! ;)

hoppas din kväll blir bäst!

2010-04-21 @ 15:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0