Söndag eller måndag?

Har varit igång hela dagen lång, suttit på Medicinska biblioteket från 12-16, tränat, handlat, lagat mat oh nu ikväll granskat artiklar och ätit godis :) En skön men ingen lugn dag.

Igår var det minsann fest igen, en snabbis hos mig och sen drog vi vidare till en förfest med bara hockeygrabbar ;) hihi, jag, Amalia, Soffan och grabbarna, det var trevligt. All Star blev slutstationen för kvällen.
Jag älskar det stället, men det vet ni nog redan. Efter ett antal sms och telefonhelvetet som ringde så fick jag slutligen min sömn, 5h blev det.

I veckan har jag fullt upp igen och på torsdag bär det av mot RIKSGRÄNSEN!!!


Det går inte att misslyckas med dessa pinglor

Kommentarer
Postat av: s

mallan du är så bra på att fixa header ju!? lär mig! min är ju mest trist

2010-04-26 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0