10 augusti

3 veckor kvar tills jag till 99% bor i min nya lägenhet och Amalia bor i min gamla! HOPPAS!!

Fyfarao vad skönt det är att sova. Somnade 23 och sov ända till 08 = 9h :D
Har värk i mina stackars ben idag, körde 1km intervaller igår i 3,40 - 3,20 fart. Ge mig massage tack.

Igår efter träningen med Mariehem drog jag till ICA och handlade, sen hem och lagade Tandorii kyckling, riktigt gott blev det. La mig sedan i soffan, fikade ostmackor och läste Bubbleroom tills jag råkadesomna i soffan, sådär kring 21.30. En halvtimme senare vaknade jag av att mobilen ringde. Det kanske blir så att jag får besök ihelgen :) hoppashoppas!

Idag jobbar jag kväll, börjar 13.00. Ska hinna träna, duscha, tvätta, dra till stan innan..


bild snodd från karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0