Åter i Umeå..

.. efter en underbar helg i Övik!

Vi har haft det så mysigt:) Utforskat "stan" = typ helt dött inte ens alkisarna var ute kl 20 en fre-lörkväll, alla verkar vara religösa av nåt slag, 98 kyrkor. Men ändå väldigt fin liten stad, med många små gator och gamla fina hus. Ätit god mat, frossat i sötsaker, hjälpt J att måla i butiken, sett en massa film, sovit, vilat, slappat osvosv. En skön helg!

Sprang ju också en hel del, lite lätt löpning på fredagen för att väcka kroppen, tävling lördag i 1500m. Där jag tydligen blev ensam tjej och då fick springa med killarna, inte så kul. Söndag blev det 5000m, jag + 2 tjejer + 5 killar startade tilsammans. Benen kändes oförskämt pigga första 1200m så jag gick upp i täten och drog, men sen helt plötsligt dog dom, de resterande 9 varven var en plåga. Men jag tog mig i mål iaf.

Nu är jag tydligen anmäld till JSM som går i Karlstad om 2 veckor, blir spännande. Hoppas jag får ledigt bara (chefen måste hata mig nu). Eftersom det inte finns någon löparbana här i Umeå måste jag ända till Övik för att kunna träna med spikskor (inte mig emot iof;P). Så den här veckan kommer att bestå av mkt jobb och mkt träning, ska försöka hinna med Rex däremellan också, nykter då såklart.

Nu ska jag umgås med min fina vän Sofia:)


Yeeah B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0