Bra jobbat?!

Fyfan jävla skit, att offra allt för en lägenhet sen skiter sig ändå alltihopa.

Nu står jag med två lägenheter och kommer inte få behålla nån? Bra Malin.

Det är ett tecken på att det är dags för mig att röra mig vidare. Rövhål. Bor här till 1 december, med lite tur får jag bo här så länge jag vill. Men den turen har jag inte, inte ens lönt att hoppas längre. Nej, så nu får jag hoppas på att nån kan ta min andra lägenhet så ag slipper bli ruinerad. Sen hoppas jag på jobb nånstans? vartsomhelst, jag får bo på Marres och Yurys soffa tillsvidare. Tur man är borta hela december antingen i Övik eller Vilhelmina på praktik, sen Thailand (hoppashoppas) och sen är jag färdig sjuksköterska = jobb vartsomhelst förhoppningsvis:D

Nej vafan, är huvve dumt.. ARSLESSATANSHELVETESJÄVLARSSUGARSKALLEFIIIIIISK.

såja, nu känns det lite lättare, men ändå inte :( världens sämsta dag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du måste berätta allt när vi ses på måndag! :S

2010-08-24 @ 19:27:59
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0