Det löser sig alltid.

Så säger min mamma alltid, och det stämmer faktiskt. Så fort jag är stressad, ledsen eller vad fan som helst så blir jag direkt lugn och sansad när jag pratat med mamma.

Nu är jag lite lugnare. Har fått veta min praktikplats, blir i Sävar första halvan (Vårdcentral) och i Vilhelmina eller Övik sista halvan. Vilket blir kung.. Sävar känns väl sådär, men Övik eller Vilhelmina kvittar, har gratis boende på båda ställena. Hos faffe eller J. Farfar skulle dö av lycka om jag bodde hos han i 5 veckor! Jäklar vad han skulle skämma bort mig då, hoppas nästan jag får va där.

Men nästa grejj jag gruvar mig för är lägenheten, kan Amalia bara få överta min lägenhet?? Ska det va så svårt. Jag har heller itne råd att betala för dubbla hyror, jäkla nissar.

Sen en annan sak, jag får börja flytta in grejjerna NÄSTA helg på lördag eller söndag. Men då är jag i Övik ju, stjärt. Blir att ta en tidig buss hem på söndag och flytta hela satans dagen + mån (skippa skolan?).

Ahh som mamma säger.. allt löser sig. Det gör det alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta igen? varför?

2010-08-21 @ 22:46:38
URL: http://cattastroph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0