Det löser sig..

Halllå bloggen (ett skämt).. nu kan jag andas lite lättare.. en lägenhet fattigare, det är löst. Jag slipper betala för 2 hyror för september månad.. skönt. Så nu återstår det att se om jag får behålla min fina lägenhet på korsgatan, så ge fan i den alla ni som försöker nåt annat. Icket!

Nej idag har det inte hänt särskilt mkt för mig.. skulle utforska min sträcka jag ska springa nu på söndag när det är dags för Umeälvsloppet. Jag ska springa med IFK Umeå såklart, vi är 5 st (4 grabbar och jag), jag springer 4e sträckan som är 3,6km, lagom långt.
Iaf det gick sådär för mig att hitta min sträcka, jag tog mig över tegsbron, förbi Volvo och vips var jag på travbanan och hästar svischade förbi mig i en jävla fart. Fort som satan hoppade jag in i busken. Hästnissarna (lönnfeta saker som sitter i en sån där vagn bakom hästen) ropade - " Häng på!" haha..

Annars då.. har tuggat blodpudding som en jagvetintevad pga min sk järnbrist (SM i förkortningar).

Ikväll har jag sett fångarna på fortet med mina kära vänner Amalia och Sofia:)
Imorgon sticker jag till Övik och blir där till lördag, för på söndag ska jag löpa skinkorna av mig och då behöver jag en hel natts sömn och noll alkohol.



hihi ser ni tomten med blond frilla där i mitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0