Död fisk = Jag

Satan i helvetet, just när man lyckas somna så ringer larmet på klockhelvetet.. Jag känner på mig att jag inte kommer att vara den trevligaste undersköterskan idag på jobbet. Mot patienterna måste jag såklart men mina kära kollegor kan få sig en känga om dom j'äklas..

Men kvällen/natten igår var helt klart värt denna sömnbrist!! Blev lagfest hemma hos Johanna som sagt, riktigt kul att få se alla igen :D Underbara lag. Lite lekar, massa redbull drickande för min del och sen utgång på TC! En mycket bra kväll med ett mkt bra gäng!

Idag jobbar jag dag igen, sen ska jag spana in lägenheten som jag inte hann med igår och efter detr ska jag förhoppningsvis palla med att köra lite intervaller.. sen ligga i soffan och slappa.


haha huvva.. från Lundsberg, inte igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0