Ett steg närmare

Såja vilken effektiv dag jag haft.

Upp 07.30- frukost, packa väskan, cykla hem och hämta bilen
10.00 framme i Övik
11.45 tränat och duschat klart
12 - lunch och träffa J
14.00 hemma igen

Körde 2x 600m och 10x 200m idag, gick fint förutom att jag hade rejäl motvind på ena sidan av löparbanan..

Sen har resten av dagen spenderats hemma hos mig och hemma hos mor och far. Packat ner lådor och städat ut köket bla.. Det tar sig..

Fick även veta att jag blev godkänd på min restuppg. så nu väöntar jag bara på min praktikplats.. är nervis. Snälla inte Storuman eller typ Haparanda:P

Nej nu ska jag snart bege mig mot Moie och träffa resten av flickorna.
See yaa


Alltså shit?!?! Hur tänkte jag här, typ svarthårig.. aldrig mer (haha snygga grabbar ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0