Förkylning in my ass

Hatar höst, snor, kyla, ont i halsen, svettningar, sugminröv!

Just nu är jag inte rolig att ha att göra med.
Skulle inte ha sprungit igår, måste lära mig att lyssna på min gamla kropp.
Snopp, röv, räkstjärt, blir som en grinig 3 åring när jag är sjuk. Det var roligt när man var liten och fick stanna hemma från skolan och mamma passade upp en med glass, filmer och man fick välja precis vad man ville att äta till lunch och middag. Men det var typ 15 år sen, nu är jag snart 22 år och det funkar inte riktigt så längre. Är man hemma från skolan missar man hur mkt som helst, ingen bryr sig om jag är sjuk, jag får fortfarande göra min egen mat, handla mitt eget godis och torka mig själv i röven..

Nej tack, jag återkommer när jag är på bättre humör.

Halstabletterna är slut också........... Gud kasta hit ett paket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0