Hellulu

Im back!

Hann aldrig blogga igår, känns som jag varit ledig en hel helg, emn det är bara en dag.

Igår efter jobbet stack jag och pappa till Övik som sagt för att testa mina spikskor. Vilken grym skillnad det blev!! Så jäkla underbart, känns som man flyger fram. 15x 400m med 1 min vila blev passet, riktigt jobbigt men ett bra pass. Efteråt var det en snabb dusch sen ner mot stan för att äta och sen en snabb sväng förbi J för att säga hej. Pappa skötte sig snyggt faktiskt, han höll sig lugn.

Idag har jag varit ledig. Vaknade i stugan 09, drog in till stan vid 11 och har sen lunchat med Amalia på Rhodos, sett beach volley, ätit middag hemma med farfar, faster och lilla kusinen Saga Linnea, hängt med Amalia och Sofia hemma hos mig med godis och popcorn:)

Imorgon jobabr jag dag, sen efter jobbet ska jag iväg och titta på en lägenhet som är mitt i stan. jajjemen jag kommer till 99% flytta IGEN, till en 1a mittemot Max på E4an :) kommer bli kung, hoppas Amalia får ta över min lägenhet :D:D

Sen blir det lagfest och utgång? Börjar 6.45 på söndag men det ska väl inte hindra?


Pappsen med pottfrillan och jag med fetaste bulan i pannan, små fjun till frilla och ett satans humör. Bortskämd liten skit, som kunde lukta sig till när pappa ätit godis, levde på socker, förstörde brorsans teckningar och klöste eller nöp honom tills han grät..  men sen hade jag även några bra sidor...


Kommentarer
Postat av: s

sådärja!!äntligen liet uppdatering :D blev jackpot på första försöket när jag skrev in din address ;)

känns ju urspänannde med din flytt! :D

och ps. jag skulle inte vilja sköta om din när du va liten men nu får du gärna bo hos mig när du vill :P haha bäst är du!

2010-08-07 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0