Måndag

5 arbetsdagar kvar sen är jag frii!!

Igår var en otroligt seg dag, fyfan, ögonlocken kändes så sjukt tunga. Somnade på förmiddagsrasten, lunchen och eftermiddagsfikat. Sprang aldrig intervaller igår, kroppen sa ifrån. Omöjligt att kunna utföra ett träningspass om man sovit 3h och jobbat en hel dag på det.

Hamnade i soffan hela kvällen och åt en god tonfisk pestoröra på mackor och en massa choklad ist. Mycket gott och välbehövligt.

Idag står jobb, träning och fys med Mariehem på schemat. Sen vill jag hem och sova mer.

Kollade på lägenheten igår, mkt mindre än vad jag har nu som sagt, bara ett enda stort rum + en stor toalett med tvättmaskin och torktumlare. Men blir 1000kr billigare i hyra + ligger mitt i stan. Hoppas Amalia får ta över min :D

Nej nu ska jag borsta mina numera gula fula kaffetänder och cykla iväg mot jobbet.



Jag hoppas sommaren är kvar när jag slutat jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0