S to the E to the M to the E to the S to the T to the E to the R

SEMESTER.. :D

Helgen har varit underbar trots jobb.

Fredag = Ledig, häng hos Sofia sen kom "joni" till mig
Lördag = lunch på stan med joni, sen jobb till 21.30 fort på förfest hos linnea sen ut på Alle! Fyfan vad kul, avslutades med pizza hos mig
Söndag = "sovmorgon", mysig morgon i soffan framför tv:n, jobb 13-21.30, sen häng i soffan med joni och ett lass godis.

Idag har jag klippt frillan, blivit bjuden på lunch på Eurasia av Amalia, tittat förbi Team Sportia om jobb i höst, grejjat med lägenheten, flyttar in 1 september!!!!!!!!!!!!
Vilket innebär att jag kommer ha fullt upp nu på min lediga tid med att flyttstäfa och flyttpacka. Allt börjar ikväll!!

Snart dags för löp med Mariehem!

Vart försvann sommaren? Var tvungen att ta på mig tights idag, för kallt med shorts :/


 hihi guess who?

Kommentarer
Postat av: s

men!? haha det där är ju jag o nicki! när togs denna!? ikväll ses vi!! :D

2010-08-17 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0