Wednesday

Dagarna bara flyger iväg..

Igår var det tisdag vilket innebar en jävla dryg jobbdag till 21.30 sen järnet till Sofia för att snabbt byta om och piffa till sig och sen järnet till Rex! 22.00 är fortfarande alldeles för tidigt att gå ut, men det var kul att se en massa folk iaf:) Jag och Moa höll ut till strax efter 00, sen blev vi less och drog. Min mage höll på att dö av hunger också som vanligt. Så det var rätt skönt att ligga i sängen kl 01 nyäten och nyduschad.

Imorse vaknade jag av mig själv 07.30 av att jag var så jäkla hungrig?! Vart sitter felet, gravid? Så nu ska jag bara låta brakfrukosten få smälta i magen sen blir det ut och löpa. Måste även hinna med löplabbet och kolla spikskor, sen hem en sväng och hämta mat som mamma skickat med + handla lite.
Jobbar kväll idag igen..

Imorgon efter jobbet sticker jag direkt till Övik och tränar på löparbanorna där, sen fredag.. kanske ledig? Snälla!


Solglasögon med skärm.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0