What a day..

fyfan ville skjuta mig idag på jobbet. Överbelagd avdelning med för lite personal = icket patientsäkert. Dagen bestod av att mest jaga förvirrade patienter som gång på gång gick vilse, drog ut katetrar, drog ut nålar, skjutsa till röntgen, strål, ekg osvosv. 10 min lunch.. en småless Malin var det alltså som jobbade idag..

men dagen fortsatte mot IKSU där jag själv körde styrka och sen spelade beach med laget:)

Kvällen har bestått av lite matlagning, pasta med pestosås. Grymme.

Imorgon drar jag till Övik över dagen och tränar samt hälsar på "Joni". Kvällen vettefan? Njuta av ledigheten.. HELA 2 dagar i rad :D sen jobb lör och sön och sen ledig i TVÅ VECKOR!!

Helgen lovar fest vet jag :D yeah.


Jag tar i så jag skiter ner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0