Denna dagen, ett liv..

.. typ så kan man sammanfatta den här dagen.
Hälsade på mitt lag ikväll, trevligt!
Pappa det rövhålet ska få sig en känga, typ alla människor som jag träffat från i lördags på Allstar till idag på IKSU, stan och på träningen har kommenterat hans blogginlägg och kallat mig för bajsmalin, eller fått kommentarer som "jaha så du skiter på kanten..". Jävlar vad jag vill slå ihjäl han ibland.
Som alla kanske har märkt så har vi en väldigt speciell relation till varann.. typ hatkärlek, som syskon ofta kan ha till varann när dom är små.. Ena stunden vill vi slå ihjäl varann och i andra stunden så älskar vi varann och kan ha riktigt roligt ihop. haha helt stört.. sen Marre flyttade till Sthlm har han nästan blivit värre, han beter sig ibland som en irriterande storebror.
Som idag när jag åt middag satt han och spottade naglar på mig i smyg, när mamma inte såg. Sen skiter han med öppen dörr när jag sitter och äter och försöker vädra lukten mot mig.. sen lägger han massa skräp och skit i mina väskor, fickor m.m.. han brukar också gömma alla hans hud och hårprodukter för mig + typ godis, youghurt och grejer som han inte vill att jag ska nalla ifrån osvosv..
Men han är jävligt rolig att reta.. det är typ det bästa med att bo hemma. Jag har alltid nån att jävlas med.. haha.
Arselhålet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0