Grattis mormor 90 år..

.. om min mormor skulle ha levt idag skulle hon ha fyllt 90 år! Hon var världens grymmaste mormor, stenhård, brydde sig inte om vad andra tyckte och livet lekte. Satt alltid på sommaren ute i hammocken med katten Kajsa och åt glass :)

Jag börjar få lite smått resfeber.. tänk om planet ställs in pga vädret, skulle dö då..

Har fixat bilen, handlat 2 julklappar till mor och far, läst igenom vårt arbete som ska redovisas imorrn och packat lite..

Sticker snart och tränar.

Kan jag sluta vara nervös?! Lugn Malin. Du kommer inte att missa något flyg.

Jag har även några nyårslöften för nästa år.. som jag SKA hålla:

1. Bli mer seriös vad gäller sömn och kost
2. Bli mer seriös när det gäller min träning (är iof seriös men måste sköta punkt 1 bättre)
3. Inte festa lika ofta (Redbull och vatten funkar alltid)
4. Blir mer seriös vad gäller killar, sluta dejta så förbannat.
5. Ligga lågt med godisintaget (jag vet, kommer aldrig att hålla det)
6. Äh..



får lite tips av coach ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0