Jävla kyla..

Alltså vafaan.. - 16 grader är det ute nu, och imorgon ska det vara - 19 enligt yr.no. Hur vet man om man kan springa tävling eller inte, enligt en av grabbarna som ska springa säger han att det inte finns någon köldgräns för skidåkarna i klubben är van att tävla i - 20. Jag tror att mina luftrör skulle gå sönder om jag sprang i sån kyla..

Vill heller inte ge bort massa poäng om jag inte kommer, till någon annan, man samlar nämligen poäng, vinnaren 12p, 2an 10p osv.. Äh satan.

Ska dammsuga övervåningen nu sen ta bilen mot iksu och pensionärsjogga och stretcha lite. Skönt.

Sen blire stan med Soff för lunch och efter det lite julklappsletning med Erica och Soff :)


Liten Malin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0