Lilla julafton..

När jag kom hem från IKSU låg det två paket i min brevlåda, God Jul Malin önskar Tomten stod det..

I paketen var det en chokladkaka och en jättefin almanacka med bilder på bara oss :) Så himla gulligt och fint. Paketen var såklart från Sofia, som sticker ivög till Puerto Rico idag och är borta en vecka sen sticker jag och är borta i 2 veckor.. så vi kommer inte ses på 3 VECKOR!! Längsta vi har varit ifrån varandra sen vi började umgås..




Öppnade också farfars paket, där jag fick bestick och...



en whisky... hahaha pappa skrek rakt ut, - " Men vad i helvette, har gubben gett dig whisky"

Men nej i den tomma whisky kartongen låg det två syltburkar, en med hjortron och en med hallon, som han plockat och gjort själv i Vilhelmina. Söta farfar :)

Vilken jävla bra start på den här lördagen. Löpningen gick finfint, körde 20 sek backar på 20,1 km/h.

Nu fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0