Lucia?

Haha har helt glömt att det varit lucia idag.. inte firat ett piss.. och ingen har lussat för mig heller.. neee.

Dagen började ruttet, letade mina nya nike löparskor som ett as, ringde Nolia, IKSU och pappa för att höra om dom sett skorna, icket.. FIck panik. Cyklade i kylan mot IKSU och sprang snabbdistans i mina lite kraftigare nike skor.. kändes helt fel. Men gick bra ändå. Mamma den nissen hade tagit fel skor och hade därför mina, huvva. Sen lunchade jag med Moie, satt på MB och låtsades arbeta, körde Core med Johanna och slutligen ätit middag på Nattöppet med Amalia och Sofia, sen häng hemma hos Sofia med även Nicklas som kom förbi. Nice kväll!


En glad Malin men en små less broder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0