Mmm-Da Da Mmm-Da Da Mmm-Da Da Oh Oh

Jag och Linn är nu klar med det allra SISTA ARBETET!!!!!!! Har bara ett seminarium på tisdag sen är jag i princip helt klar med skolan :D

hahahaha kan ni fatta?! :D Jag är alltså snart färdig sjuksköterska....???!! Det är helt stört. 

Malin Skoog Leg. Sjuksköterska
..Onkologsjuksköterska.. hihi

- Tränade imorse trots mina ömma ben som skrek av träningsvärk.. 6 x 1000 m (800+200m)
- Var i skolan och hade rollspel (jag var en "aggressiv undersköterska" ;P)
- Fikade med min Moie ;)
- Skrev klart arbetet med Linn
- Och nu blire snart middag sen ikväll blire Bonde söker fru finalen hos Moie!!!

Imorgon: ledig, Fredag: ledig, Lördag: ledig, Söndag: ledig, Måndag:ledig, Tisdag: seminarium + Sthhlm, Onsdag: THAILAND!

Livet leker.. minst sagt!



Är så sjukt sugen på en tatuering!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0