Nöjd!

Sitter i soffan med datorn i knät och smälter lunchen.. njuter av värmen gör jag också.

Körde 15 x 1 min i 19,1 km/h på löparbandet, det gick väldigt bra. Dom 2 sista kändes lite i benen, men annars kändes det bra. Om jag håller den farten på 1500m springer jag på 4,46...

Det kändes som att det passet gav mer än att löpa i kylan, vet att några tappra lirare sprang ändå. Bra gjort av dom! Jag skiter i mina tappade poäng, jag tar igen dom sen..

Nu ska jag njuta ett tag till, kanske dags för kaffe snart. Sen blir det kanske stan? eller kanske ska skriva lite på skitarbetet? eller iksu med mamma.. lutar åt det sista.

Ikväll är det jag och Amalia som kör gärnet, föris hos henne, sen utgång på det ;)


Mycket ego bilder nu.. men det är ju så kul med photo booth..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0