Onsdag

Underbart liv man lever har..

Nu ar det lite vila fran solen och ist laddning infor langpasset.. ska springa 18 km idag i olika tempon!

Det ar varldens godaste mat har, imorse at jag american pancakes, omelett, crossiant, fruktsallad, kaffe, juice och macka till frukost. Man ater typ hur mkt som helst, men allt forsvinner val pa en gang.. pga varmen och traningen..

Idag pa stranden..

Har inte brant mig an.. duktigt!

Ar lite radd for att bada pga kraftorna och maneterna :P Iof ar dom helt ofarliga..


Kommentarer
Postat av: s

fy fasen så gött du har det! :D så underbart! fortsätt njuta!! länge till semester nästa gång! men då ska vi göra nå himla skoj :D gud, jag fixar så mkt i lägenheten nu på mina lediga dagar! skitskoj! köpte en soffa idag! lagt ut min gamla på blcoket och det ringer folk! spännande :D

som jag ska krama dig när du kommer hem! fatta så mkt skoj vi ska göra! ha det bäst!

2010-12-29 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0