Rastlös själ

Hey hey!
Pensionärsjoggade som sagt imorse och lunchade sedan med Sofia på ROST :) Fyfan vad gott och fräscht det var, färskosttallrik med kallrökt lax och kaffe och kaka till.. trevligt.
Blev sedan en sväng förbi Erica för att hämta upp henne och sen kolla Elgiganten och Media Market.. och vet ni jag köpte INGENTING. Hittade bara en kaffemaskin för 1590 kr.. lite dyrt.
Nu sitter jag på röven och väntar på att mamma ska servera middagen. En bortskämd fisk är vad jag är.
Onkologen ringde mig idag, blir att jobba kväll på söndag.. vilket innebär att jag fortfarande kan gå ut :) hihi.
Sen tävlingen imorrn, jag har typ redan ställt in mig på att det inte blir någon.. är det - 17/18 ska den ställas in och flyttas till nästa helg. Hoppas nästan på det, för hur kul är det och se ut som ett arsle när man springer med fryst snor, svett och man ser allmänt förstörd ut :P + att man typ blir förstörd.
Nej.. middagen. Satan hon har nte ens börjat med den.. får sitta här en stund till då och låtsas "plugga". Haha vilket svin jag är.. nej 10 min till sen går jag ner och hjälper till. Ordbajs.
Moder Svea som pinnar på i Thai 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0