Rastlösa ben

Jag skulle ruttna upp om jag skulle vara ledig såhär mkt jämt.. hatar det. Seriöst, vafan ska man göra när alla andra jobbar eller är i skolan? Små sakerna som man borde göra skjuter man bara upp.. och istället sitter man på arlset och gör ingenting. Fast idag har jag iaf låtsats.. tränade imorse med Johanna, körde massa benövningar, kommer ha svårt att sätta mig på toaletten imorgon, for sedan på skolan och lunchade med Moie, satte mig på MB och låtsades göra nåt vettigt.. men dert jag gjorde var att kolla mailen, facebook och letade lagar.. bra Malin, du gjorde ett försök iaf.
Kan VF sluta ta bort alla mina kommentarer, jäkla mesar, jag skriver ju inge farligt..
Snart kommer pappa med bilen och då ska jag till mitt andra hem igen..

Kommentarer
Postat av: Lukaselizabeth

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 @ 09:46:31
URL: http://lukaselizabeth.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0