Resfeber..

Alltså shit, jag är nervös!!!!!!! Kan jag sluta fjanta mig och va nervös !?!?! Jag vet inte varför heller.. är absolut inte flygrädd och är inte heller rädd för att besöka nya ställlen.. utan mer nervös för att jag ska typ komma försent och missa planet.. :P eller att jag glömmer Iphone, pass och pengar hemma..

Nej shit snart är det dags.

Sprang intervaller idag, 12 min i 3.39 min/km fart. Gick fint.
Har hälsat på mitt lag och sagt adjö för ett tag
Vart på Obban och unnat mig det sista godiset för ett tag..
Övat inför min nästsista redovisning..
Nu ska jag kolla igenom resväskan för SISTA gången..

Har bara:

- 6 par shorts (skinn, jeans, lite finare, slappa)
- 3 par löparshorts
- 2 par löpartights
- 3 st träningströjjor
- 2 skjortor
- 2 finare klänningar
- 8 linnen
- 4 T-shirts
- 2 bikinis
- 2 par löparskor
- 1 par gladiatorsandaler
- 1 par högklackade skor
- Massvis med smycken
- 20 st trosor
- 4 BH:ar
- Hygienartiklar
- 2 st nagellack
- kamera
- mobilladdare + Iphone
- Penninga
- Pass och biljett

Har jag glömt nåt nu..??



Imorgon är jag hos brorsan :)

Ska strax sova, uppstigning 04.30 för att skjutsa iväg mor och far till flygplatsen, dom far imorgon.
Jag sticker till Sthlm imorgonkväll och till Thailand med brorsan på onsdag!!


Kommentarer
Postat av: Keron

6 st shorts!! Du vet om att det går att tvätta grejer? Hade 2 par shorts när jag var i malaysia i 4 veckor!

2010-12-21 @ 19:20:18
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0