Torsdag, ännu en ledig dag..

Jahapp vad ska man göra idag då? Klarar inte av att vara ledig, får typ ångest då för att jag inte jobbar, söker jobb, eller gör nåt vettigt.. Ist sitter jag på arslet och får panik, nu kunde jag ha tagit ett flyg till sthlm och hälsat på brorsan, eller ringt runt om jobb eller...
Äh ska snart lämna in datajäveln, sen ska "rövhålet" (pappas smeknamn på mig) städa huset är det inte städat när han kommer hem så skulle han hoppa sönder mina grejjer, sen ikväll äre Cirkelfys med Urban och sen löpning med A-laget,,
Jag är fortfarande förkyld och äcklig, men har inget i halsen så då äre OK att träna enligt mig, men jag hade inte rekommenderat någon annan :P
Nej men dags att ta tag i dagen kanske.. uppuppochiväg
Thaithaithai,.. 3 veckor kvar så ör jag där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0