Dan före tentadan..

ja imorrn är det tentadags som sagt och nu börjar min tentaångest sätta igång på riktigt, fyfan alltså. Nämn 4 kortsiktiga respektive långsiktiga omvårdnadsåtgärder hos en person med schizofreni? ja inte fan vet jag.. står ju ingenstans.
Igår satt jag som sagt på MB mellan 13-17, hade tänkt låna de böcker som jag inte har, dvs alla, men inte en jävla bokjävel fanns på sin plats. Jag gillar dom där idioterna som gömmer böckerna för mig eller som river av lånelappen och tar hem dom.... Jag brukar alltid bli ett känslomässigt vrak dagarna innan en tenta och det märkte jag av igår.
När jag satt och skulle försöka koncentrera mig på läsningen så var det en kille som satt snett bakom mig och hade några konstiga stön för sig?! Han verkade inte vara spec medveten om det själv utan fortsatte läsa som om det inte vore några konstigheter. Jag fortsatte läsa, men då kom det igen.. det lät ungefär som killen satt på toa och försökte skita, såna där vidriga stön. Kunde inte låta bli att inte bli arg, vände mig om och blängde lite smått. Men det gav ju inte mkt? Så där höll det på i flera timmar, ist för att koncentrera mig på pluggningen så satt jag för mig själv och tänkte ut hur jag skulle få han att sluta stöna. Till jag kom på att killen kanske har såna där tics? Det är ju synd om stackarn..

Sen ringde jag min far och frågade om han kunde komma och hämta mig, var ju som sagt - 17 grader ute. Men då fick jag till svar:
- I HELVETE!!
- Varför inte? undrar jag då
- Du har åkt sönder bilen redan och ska aldrig få låna den mer..
Och hur kan man åka sönder en bil?!

Idag ska jag sitta på skolan tills jag börjar jobba, dvs kl 15.30. Sen när jag kommer hem från jobbet kl 21.30 ska jag sätta igång med PACKNINGEN TILL STHLM :D imorrn efter tentan far jag!!



Jag vill ha sol och värme!!!! Jag och bror i Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0